۱۵ دی ۱۴۰۱، ۱۷:۵۷

استاندار کرمانشاه:

پروژه‌های عمرانی در دست اجرا شهر کرمانشاه دارای روز شمار شود

پروژه‌های عمرانی در دست اجرا شهر کرمانشاه دارای روز شمار شود

کرمانشاه- استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه نظارت مردم بر کارها سبب پیشرفت خواهد شد گفت: پروژه‌های عمرانی در دست اجرا شهر کرمانشاه دارای روز شمار شود.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست ویژه استاندار کرمانشاه با شهردار، معاونین شهردار و رؤسای سازمان‌های شهرداری کرمانشاه با محوریت بررسی طرح‌ها و پروژه‌های حوزه‌های مختلف شهری برگزار شد.

محمد طیب صحرایی در این نشست اظهار کرد: شهرداری باید برای تمامی پروژه‌های مهم در دست اجرا در شهر کرمانشاه روزشمار نصب کند تا شهروندان بتوانند بر سرعت پیشرفت پروژه‌ها نظارت کنند.

وی افزود: می‌توان با انسجام، هماهنگی و هم افزایی در حوزه‌های مدیریت شهری و بخش‌های خدماتی بسیاری از مشکلات مردم در حوزه‌های مختلف را حل کرد.

استاندار کرمانشاه با انتقاد از شهرک‌های غیر اصولی در اطراف شهر کرمانشاه طی سالیان گذشته، تصریح کرد: متأسفانه اصول اولیه شهرسازی و پدافند غیرعامل در شهرک سازی‌ها رعایت نشده و اگر ورودی این شهرک‌ها بر اثر یک اتفاق مسدود شود، چند هزار شهروند دچار مشکلات حاد می‌شوند.

صحرایی تاکید کرد: ملاحظات ترافیکی حتماً باید در تمامی شهرک سازی‌ها به شکل مناسبی رعایت شود تا شهروندان دچار عذاب نشوند.

وی در ادامه از برنامه شهرداری برای آسفالت معابر و کوچه‌های سطح شهر کرمانشاه تقدیر کرد و گفت: آسفالت معابر باید با رعایت عدالت در کل شهر انجام شود و کوچه‌هایی که مسئولین در آن ساکن هستند با کوچه‌های شهروندان عادی، دارای یک اولویت برابر باشند و حتی شهروندان مقدم باشند.

استاندار کرمانشاه همچنین خواهان اصلاح معابر بزرگراهی شهر و برنامه‌ریزی برای تعریض پل‌ها و رفع نقاط حادثه خیز شد.

کد خبر 5674538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha